Stään mm..=)

Hejsansvejsan igen=)
Om ett litet tag så ska jag fara på stan med erika. Jag ska försöka hitta ett par snygga byxor , men det är inte vilka byxor som helst. Det är nämnligen chinos. Jag vet inte riktigt hur det stavas men jag hoppas att ni fattar vad jag menar. 
  Ikväll så ska jag på night flight möte. Det är inte så kul på mötena men jag tror det kommer bli kul att jobba på night flight och man får ju gratis inträde , som också är bra. Efter mötet så tror jag att jag ska fara på träningen , för jag måste träna. Jag har inte gjort det på ett tag för att jag har varit skadad. 
Men nu ska jag gå 
Pusshej=)
 


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Jaha så du ska jobba där, ja det kommer nog bli roligt ;)

2009-02-09 @ 18:32:48
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0