Sockerkaka är mums!

Kyrkan var inte kul idag. Jag for dit nån gång på morronen men det hände lite roligare saker senare på dagen.´
  Jag och Erika for hem till mig och såg en film och bakade sockerkaka. Medans sockerkakan var i ugnen så tog vi en del bilder. Det är inte ovanligt speciellt när man är med erika. Men det är också kul att ta skojiga bilder med erika.
 Sockerkakan blev förestten jättegod.Efter det så for jag på träningen och det gjorde erika också men hon kollade bara på.
   Om ett tag så ska jag och erika fara till hemköp och sen så ska vi fara till erika och se en film och påvägen så vet man aldrig vad som händer. Man vet aldrig om vi "vänder" på hela stan. 
  Men ska gå nu och göra mig klar för att gå ut i den så kallade "höga" snön.

Pusshej<3;D

 INGEN KLÅR NÅGON VID NAMNET ERIKA LINDGREN<3<3<3<3=)                  


Kommentarer
Postat av: erika

tack emma för att du tog den finaste bilden på mig! NOT

2009-02-09 @ 12:38:19
Postat av: matildac

fina tjejer =D

2009-02-09 @ 18:46:13
URL: http://matildacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0