a long time ago!

Hejsan igen det var ett tag sen jag var här inne på bloggen men det har varit ganska mycket så ibland hinner man inte skriva nått men hur som helst så ska jag börja om att skriva igen. Men nu så har ett nytt år kommit och det har hänt en hel del dåliga saker och en hel del bra saker. Vissa personer har förändrats och vissa är som de brukar vara. Det finns så många problem så inte kan lösas och det känns lite jobbigt och sånt , men vi får se hur det går.
  I helgen så har det också hänt vissa saker. Jag var med Ida och Erika och vi såg en jätte bra skräckfilm. Den heter "OUTPOST" den var ganska läskig för vissa saker känns som det har hänt på riktigt för det var en andra världskriget film och de är ju ganska så hemska men den var bra iallafall. 
   men jag önskar fortfarnde att det ska vara som förr då allting var så lätt. Nu känns det bara som det går neråt och det är inte kul. 

men ska kila nu har en bra kväll puss!=) 


Kommentarer
Postat av: Cicci

jag kan gissa att de är mej du menar har förändrats ;P

2009-01-22 @ 20:22:26
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: samma som övre inlägg ^^

hahah de går bra med att försöka börja skriva igen ;´)

2009-01-27 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0