banan med kolasås är mums

Idag så åkte jag som vanligt i Klutmark med Ida och Erika. Det var ganska kul men endå ganska så jobbigt för jag och Ida skulle lära Erika att åka. Jag själv tycker att det är jobbigt att lära folk saker för jag är inte så bra på det men Erika klarade ju sig endå ganska bra med våra metoder men hon ramlade ju en hel del men det gör ju alla när man ska åka snowboard. Men på kvällen så var jag och Erika med varann och vi åt en efterrätt som inte jag hade gjort på jätte länge. Det var banan med kolasås som var hur gott som helst. Om ni är bjuden till mig nån gång så kommer jag kanske bjuda er på det. VEM VET?=)

men nu ska jag sova Nattinatti =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0