bra dag men en hemsk krasch:S

Idag så for jag och Cicci till Klutmark för att åka snowboard och det var ju självklart skoj!;)
  Vi kom dit ungifär klockan halv 12 och då hade det endå kommit en hel del folk. Bla så var Ida och Erika där och åkte blades. Lite senare så kom Stoffe dit och åkte men han var rätt så sur på Cicci för nånting. Minns inte rikitigt var det var men hur som helst så blev det vänner efter ett tags åkande och då var han med jag och Ciccci. Jag och Cicci gjorde en hel del pinsamma saker men det var endå skoj för vi skrattade endå efter det men vi åkte , åkte och åkte och det var kul men vid halv 4 så kom Ciccis pappa och hämtade oss och då ville Ciccis visa hur bra hon var på att hoppa för det var hon också och det gick hennes pappa med på såklart. Jag och Stoffe följde också med för att hoppa men då när Ciccis hade gjort ett snyggt hopp så landade hon på nått konstigt sätt och så tog hon emot sig med händerna och hon bröt typ handleden:S:S jag skyndade mig ner till Cicci och frågade det hur om det gick bra och allt och sen så började jag nästan grina för det såg så hemskt ut och det gjorde ju Ciccci också såklart men det posetiva med det var att hon skrattade mer än hon grät så det var ju bra men vi for hem efter det.

Men kolla gärna på de här bilderna det är lite från dagen och nån bild på ciccis handled hur den såg ut efter "kraschen"
kolla skillnaden?:O:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0