Isdagen i kb

Hola!
idag var jag i kb med Erika och Ida. Vi kom dit vid 12 nån gång och det var Iskallt ute :S
Dessutom så var det inte så bra backe heller för det var ganska halkigt när man åkte. På vissa ställen så var det isfläckar så man kunde glida en bra bit som jag och Ida gjorde tex. Men ibland var det kul att åka. Speciellt i skogen för då var det inte så halkigt tyckte jag iallafall men vi var där hela dagen och vi gick in ganska ofta för det var så kallt. Jag gjorde det mest för jag hade inte så bra vantar som alla andra hade men det gick bra endå. Men Mari och Sofie var också och det var ju också kul för det är också snälla.

Men ikväll så ska jag på bio med Ida och Erika och vi ska se filmen "allt flyter" det tror jag är jätte rolig eller det ser då ut som det. :} Men hare så länge

SHAOW=)

Här är några bilder i kb

STEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0