Nyårsafton Kram,Kyss,Kiss

Nyårsaftonen började med att jag och Cicci åt hos mig. Lite senare så for vi till stan med eve  för vi skulle bara köpa godis och sånt men sen så gick vi hem. Efter det så kom Erika och då pratade vi , dansade , tog bilder och en massa andra skojiga saker. Men det var inte lika kul som när vi var ute vid 12 slaget. Då Kramades vi och jag fick en nyårskyss av min älskade Cicci:]. Vi skrek och kollade det på raketer och allt möjligt. Efter nån timma så for vi hem och påvägen hem så såg vi en hel del fullgubbar och speciellt två stycken som var lite udda. En av dem gick med vinglande ben och halkade flera , flera gånger. Han var så rolig att jag och Cicci pissade på oss men det gjorde inte Erika. Hon kunde hålla sig. Men en liten stund efter det så såg vi en annan gubbe som hade långt hår , En riddardräkt och ett svärd. Han sprang med stora kliv och vinkade och han var också hur rolig som helst.
  Senare på kvällen for vi till Erika och gjorde saker och sen så somnade vi vid 4 tiden och vaknade vid 11 =) ;)

Det var min nyårs afton! =) Vet inte hur din nyårsafton var men jag kan garantera att den inte var bättre än vår!;)HAHA

Här är bildbevis på en skojig kväll!


C I C C I  E R I K A <3                                                                                                    


O U T S I D E 12














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0