stadsfesten onsdag kväll

Hejsan , jag kom precis hem från stadsfesten. jag var där med julia L , ida , matilda och julia N. Fast i slutändan blev det typ bara jag och ida som gick med varann för dom andra försvann från oss hela tiden men aja.  Förutom att det stank där och man fick ont i benen så var det ganska kul eftersom man träffar alltd mycket folk som man känner där och det är jätte kul! :D Dessutom finns det endå godis som är gott och så hittade jag och ida ett par glasögon som är jätte coola. Det spelar ingen roll om alla har typ såna för jag ska ha dom endå. Men jag vet inte exakt vilken färg jag ska ha men jag hittar nog en fin färg att ha! :D 
  Sen så åkte jag , matilda , julia , ida en karussell som har en sån där platta och två vagnar som snurrar jätte mycket. Jag tyckte den var jätte kul i början men sen var den inte lika kul för då fick man bara ont i huvudet och magen.
   Men jag tror att jag ska gå på fredag också med cicci och erika och det ska bli jätte kul hoppas jag.

Men ni må hare gött allihopa! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0