Them

Igår var jag och erika lite tjocka , vi for in på coop och köpte chips och dipp för vi skulle ha filmkväll med massa kompisar. 
  Vi skulle se filmen "Them" den var endä ganska läskig och bra!! :D det värsta med filmen var att den var verklighets baserad. Efter det satt vi vid matildas dator och lyssnade på massa låtar. Det var jag , erika , matilda , julia L. Sen så lyssande vi på en låt som heter "En tönt som spelar Counter strike"

jag : Erika , den här låten är till dig
erika , VA??
Jag : den här låten är till dig för du spelar cs hela tiden och du är en tönt! (A)
ALLA: AHHAHAHAHAH

det var ganska kul men idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! men nånting kul blire nog! (A)
hare gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0