torsdag

Idag så var jag på sista fotbollsträningen innan gothia och jag tycker det gick sådär inte en av mina bästa prestationer direkt. Jag var lite negg men  aja sen så gjorde jag mig klar och for och köpte en tjocktröja som jag ska använda på gothia och lite sminksaker osv. Efter det så blev jag bjuden på middag till elvy.( erikas mamma) vi åt surströmming och blåbärspaj och det var hur gott som helst. Jag njöt för varje sekund. Sedan så hände det inte så rolig grej för innan maten så var jag och erika och lekte i en lekpark och då så slog jag i svanskotan i en gungsak och det tog hur ont som helst. JAg hoppas för allt i världen att det inte ska påverka mig någonting på gothia för då kommer jag börja gråta.

  Men jag tror att det inte ska göra så ont när jag spelar för jag håller på att massera den och jag ska vila nu innan gothia så jag hoppas jag kommer kunna vara med men det trorja :D

amen ska börja lite smått att packa men vi ses puss !

Kommentarer
Postat av: erika

"innan maten så var jag och erika och lekte i en lekpark" ahahhah lol:]



Hoppas de blir bättre till imorgon!

2009-07-10 @ 12:52:43
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0