Glass i stora lass

Igår for jag , ida , elina och erika till bergsbyn och köpte glass. Visserligen var det lång kö , men det gjorde inget eftersom det var värt det att vänta. Vi stod i kö i 20 min ungifär.
  När vi hade köpt glass gick vi ut i gräset och åt den. Bredvid oss satt ett par småkillar och prata och de börja snacka med oss. Det snodde tom min kamera och mobil och en av killarna tog massa bilder på min kamera. Han tog säkert över 100 bilder. ´fast några av pojkarna var jätte söta men de var alldeles för omogna och små för oss. De sa också massa äckliga saker och frågade om vi hade haft sex och såna saker men vi bara skrattade åt dem.
  Sedan for vi hem och på kvällen spelade vi badminton och spela kort mm. ! :)



Som sagt så hade dom här killarna nått fel! :O :) HAHAHA fast jag vet inte vad!
fast dom älskade typ oss men okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0