iskallt dopp i falket

Idag vaknade jag och cicci klockan nio av att hennes väckarklocka ringde på hög volym. Vi gick direkt till datorn och spelade ett spel på nitrome , som ägde fett. Vi var bäst på det. Sedan gjorde vi oss snabbt klara för vi skulle cykla till falkträsket för att umgås med klassen. När vi kom dit var alla där och vi pratade och åt lunch. Vi gick ner till vattnet och sedan beslöt vi oss för att bada. Jag , erika och cicci for iväg med moppen och bytte om till bikini.
  När vi skulle bada hade halva klassen redan badat så då var det bara jag och cicci kvar. Cicci var inte ett tugg rädd för att det skulle¨vara kallt så hon sprang och hoppade i direkt.
  Badkruka som jag är , så vägrade jag bada. Även om alla tjejer från klassen försökte ta av mig handduken så gick det inte. Tillslut kom det förstärkning så gustav slet av mig den och puttade mig i vattnet och stänkte fullt med vatten . Jag skrek som en galning och jag fick en schock när cicci tvingade mig ut på bryggan och vi hoppade. Det var ISKALLT:O!

kommer att sakna hela klassen på sommarlovet :S <3

Grattis jesper på 15årsdagen :D :D :D

Minnen som jag aldrig glömmer cicci (L)<3 :)

P.S kommer mer bilder när cicci har skickat dom till mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0