Måndag

Idag gick jag på stan med erika. Eftersom båda var trötta efter en lång natt så gick vi direkt till en fotoaffär för jag skulle fixa ett kort till mitt ID-kort som jag måste använda i gothia. Jag måste erkänna att det var ganska pinsamt när man satt där och tog en bild för det är då iallafall inte jag van vid att göra. Men hur som helst så gick det endå ganska bra. Efter det så gick vi till banken och sen for jag och erika direkt till subway. Sen for vi på träningen och det var rätt så blött men det var kul endå.
  Jag for sedan till Cicci efter att vi hade tränat och som sagt så pratade vi ganska länge om saker och ting som hade hänt och andra saker. Vi gick ut och gick en promenad och samtidigt prata ännu mer och vi skratta och hade skojsigt. Jag var tom så busig att springa i en vatten pöl och lekte som ett litet barn. 
 
Nu sitter jag här och funderar på en massa saker och det är både ledsna och bra saker men nu ska jag gå och äta nått gott för det blev jag så sugen på! :}


Till mitt "Super fina" ID-kort! :O :)
jag tycker att jag såg arg ut ahhahah !:)


Kommentarer
Postat av: erika

vadå "efter en lång natt"? Jag var vaken hela natten jue;D? du somna typ 2=)?

2009-06-15 @ 23:58:02
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0