SOLA OCH BADA

Äntligen har solen kommit och sommaren har blivit lite varmare
Nu var det ett tag sen jag skrev men under de här dagarna som det har varit varmt och härligt så har jag gjort samma sak hela tiden.
  Alla dagarna har sett ut så att jag och några kompisar har farit till falkan och badat. Självjkart har vi solat också. Vi har typ legat och pressat så vi har fått lite färg hehe (A) =) Men nån dag har det hänt ett undantag. I förrgår var jag och bada i älven med julia och julia och det var jätte kul trots att det var ganskaa kallt i vattnet. Men hur som helst så har jag solat och badat , det är ett som är säkert. 
   imorron kommer min dag se ungifär likadan ut förutom att jag ska jobba på en damfotbollsmatch och sova i tält med erika. Annars ser det likadan ut. Jag ska och bada med julia , erika och kanske några till. Vi får väll se aahhaah  !:)

Amen nu ska jag sova NATTI!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0