Söndag

Igår kväll var jag med Ida , sofie och julia. När jag cyklade till ida började det spöregna. Jag cyklade så snabbt att vattnet flög runt mig , nästan som en tsunami våg. HAHAH jag och ida brukade alltid skratta åt det när vi sa det. Hur som helst så var vi hos ida och vi for en sväng till kvantum. Där köpte alla lite godis var. Tjock som jag alltid är så köpte jag lite nötter också men snabbt som det var¨så var nötterna uppätna. Vi for hem till ida igen och då spelade vi tecken.
  Jag spelade med sofie och ida spelade med julia. Jag och sofie kände oss ganska så dåliga när vi såg när ida och julia vann hela tiden och det hade mer än halva kortleken som poäng , medans jag och sofie bara hade 3-4 kort (A) AHAH
Efter en stor seger till ida och julia så gick vi ut och körde badminton. När julia och sofie mötte varann så råkade julia skjuta upp "bollen" i en gran. Vi försökte tar ner den genom att ´kasta racken och till slut råkade jag kasta upp racket också så det också fastna. Det slutade helt enkelt med att båda racken fastade där och bollen och en sop. Ida var tvungen att stå och kasta en sten i ungifär en 20 min för att får ner nånting men efter ett bra tag lyckades vi få ner allt och då började vi om att spela.
  Men trots att allt for upp i trädet så fick vi lite träning av det också , speciellt ida. Dessutom så var det ganska underhållande att stå och kolla på för det såg ut som julia skulle kisssa på siiig hihiihhihihihihi ! :]

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0