Spårad picknick!<3

Igår var jag på picknick med lilla ida och juuuliiiaaa i falkträsket. Vi cyklade dit så man kan säga att vi var lite duktiga. Men när vi satt på den vingliga bryggan och fika så kände man verkligen att det var sommar. Allting som man önskade sig fanns där. Vinden som blåste i ansiktet ,. vattnet som slog mot bryggan , det gröna gräset som man såg bakom sig , fika framför sig och två tjejer som är det finaste vännerna som finns! <3 Verkligen en dröm må jag säga. Men vi var inte tjocka hela tiden utan vi tog också otroligt mycket bilder. Efter ett tag for vi hem till ida för det börja små regna men jag tycker att allt var lika kul endå. När vi kom till ida spelade vi badminton och sen så for jag hem och sovde typ för jag var jätte trött. Men jag orkade då fara på coop och handla lite smått och gott. Sedan for jag till cicci för vi behövde prata om mycket , men det blev då inte länge. Sen for jag hem och sov. 
 
PUSSHEJ

bilder kommer lite senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0