Tisdag på kvällen

HEj , efter skolan for jag och cicci hem och bytte om. Vi skulle nämligen fara till solarium och sola. Eftersom det var första gången för cicci så visade jag henne vad hon skulle göra och allt. Hon var skit nervös och lite pirrig också men det gick över så fort hon börja sola.
  Jag kan erkänna att det var nervöst för mig också första gången. Men efter att båda hade solat så skyndade vi oss att sminka oss och rusade till frasses.
   Jag köpte lite mat och åt medans lila cicci stressade mig men det gjorde ingenting hii. Vi hade så brottom för att vi skulle hinna till balen´uppe på folkparken. Erika tog moppen upp till folkparken . medans jag och cicci cyklade och eftersom alla åkte bil dit så fick erika vänta i den kön i flera minuter. Nästan en 20 min eller nått.
  Jag och cicci hade andra problem också för vi kunde inte hitta en stå plats att vara på. Vi letade jätte länge och tillslut hittade vi en bra plats.jag tyckte att det var jätte fina klänningar som alla hade, speciellt en klänning som var gul med spetsiga vollanger och jättefint tyg. Jag längtar verkligen till den dagen då man själv står där med fina klänningar , fina skor och fina uppsättningar.

amen ska gå nu pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0