tisdag

hej bloggen , nu ska jag börja blogga igen, på allvar! ni får smiska mig om jag missar ett litet ynka inlägg..
Jag och cicci sitter på spanska lektionen och ''jobbar'' Ingen av oss orkar ´jobba för att allting är tråkigt.
 Efter spanskan ska vi fara hem till cicci och äta kakor och annat smått och gott. Hoppas jag iallafall. (A) jag vet att ni är avis, moahaha ni ska inte få några kakor. fast de förståss, då blir ju jag och cicci tjocka! fast de är vi ju redan så de är ganska lungt.. Big girls, we are beautiful !!

lägger in några bilder och så sen, see ya later ♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

de där ska jag komma ihåg ;)

2009-06-09 @ 20:19:37
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0