3E älskar staan!=)

Då var man tillbacks till skolan igen, typiskt. Jag är inte så speciellt pepp på att vara i skolan. Den går mig på nerverna:O
  Hursom helst så drog jag , emeliaaa och erika en sväng på stan. Vi handlade ingenting speciellt men vi handlade åtminstonde mat på subway. Efter det så kollade vi på alla affärer och vi upptäckte att nästan alla har väldigt mycket sommartrender inne nu , jag menar det är ju inte sommar ännu! ;P
  men om en litet tag ska jag på träningen och jag får hoppas att den blir lika rolig som den var igår.

ska gå in till tvrummet och se  linköping- skellefteå spela och vi får allt hoppas på att vi vinner IKVÄLL kom igen nu AIK!! ;D <3

PUSSPUSSHEJ!!;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0