A normal day!

Idag var jag än en gång i klutmark. Jag är där 24/7 känns det som. jag var där med Sofie, Ida , Signe och Emeliaaa :D
  Man kan verkligen säga att vi var riktigt stolta idag för vi åkte på en "rail" och det var hur kul som helst.
Jag har funderat på att bli en riktig jibber men det kommer nog inte bli av för jag vill inte vara en mobbad tjej + att jag är inte så bra heller. Det kan ju vara en kul grej endå. Men ikväll så ska jag,Emeliiaaa och JuliaL  fara till coop och köpa benandjerry`s. Vi blev så sugna på det att vi tom hittade på en sång till dem och imorron så ska vi till kb för att då är det gratis liftkort , godisregn m.m.. så det ska bli jättekul för vi ska dessutom åka snowboard och allt.

Men ni må ha en riktig bra kväll ikväll så ses vi kanske nån gång!=)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0