Prao på frisörerna fast allt var inte smått!=)

Hello!=)
idag har jag varit på min första prao i år. Det var nu det kändes på riktigt liksom. Jag kan säga att jag var hur nervös som helst när jag stod utanför ingången till frisörerna. Men trots men nervositet så gick det hur bra som helst. Jag fick diska , tvätta , vika handdukar , sopa hår , chilla och vara glad. Jag pratade lite med dem och sånt. Jag har funderat på att bli frisör för att det har alltid gillat att vara bland människor. Hur som helst så for jag och meela på subway och åt som dagens lunch. Efter den jobbiga dagen så for jag och emeliaa på stan och shoppade lite smått. Fast allt var inte smått. När jag och emeliaa gick in i ett omklänningsrum på lindex så såg vi en BH som var 85DD :O
den var hur stor som helst. Det fanns oxå kläder som var stora så vi provade bhn och de för vi har ju de storlekarna.
 Vi har blivit så stora nu. Kanske för stora !:)
HAHAH skoja bara men det var skoj. Vi köpte också varsin tröja fast i  olika färger och vi ska ha dem på måndag på skolan.=) det var skit snygga
amen nu ska jag gå puss hej<3



SEXIGT ;)<3<3<3<33<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0