Det finns inget som är godare än choklad dopping!<3

Tjaao=)
Igår kväll så var jag , Emelia , Ida och erika i kb och åkte. Det var ganska mörkt och mysigt där och det var inte så mycket folk där heller , det är ju alltid bra när det inte är det. Men då när vi åkte så ville jag och Emeliaa testa åka i en lång skogsstig som var väldigt mörkt och kuslig. Men när vi åkte där så upptäckte vi att det var både små och stora renspår i snön och det ganska så nygjorda. Vi blev jätte rädda och vi började åka lite snabbare. När vi nästan var ute från skogen så såg vi ett antal renar springa över den snö stigen som vi körde i. Vi började skrika och fara ut ur skogen så fort som möjligt. När vi kom ut ur skogen började nästan komma ut en tår av rädlsa för det där var nånting som man inte var direkt beredd på.:O
När vi kom hem till emelia så gjorde vi choklad med olika frukter till , och det kan jag säga var en höjdare.
  Vi åt så mycket så att vi höll på att spy eller det gjorde jag iallafall för jag har aldrig smakat nått så gott i mitt liv. Det var tom godare än godis.:O<3
  Jag , emeliaa och erika ska göra det där ikväll också , men nu ska jag göra det sista innan jag far till kb igen men vi ses!=)

kan lägga in lite bilder sen när jag har fått dem av meela

puss!




Bara så ni vet så finns det inget så slår det här:)! NU MENAR JAG DET!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0