Emelia är bäst på att åka blades!

HEjsan idag så har jag varit i kb med den rolige Emeliaaa. Vi åkte dit vid 12 tiden av en gubbe som såg skit rolig ut för att han hade grått hår med fläckar typ. HAHAH men hur som helst så var vi där och åkte och man kan ju säga att vi inte såg så normala ut. I allafall inte i skogen. Då for vi och flög och ramlade för det mesta. Jag råkade tom ramla och slå i höften. Det gjorde så jävla ont. Men det blev endå ett roligt skratt av det hela. Vi skrattade i 10 och sen så åkte vi ner och sånt men vi var garanterat det galnaste och snyggaste tjejerna i backen. Det är våran åsikt och ni andra får säga vad ni vill men så är det. HAHAHa visst emelia?

ikväll så vet man aldrig vad vi kan hitta på... =) kanske vi sitter och kollar i ditt fönster på vad du gör.!=)
det vet man aldrig!

amen ska gå nu och göra mig klar men vi ses iallafall=)
PUSS




EMELIAAAA                                                                                                                     JAAG
De här tjejerna är inte lugna! JAG LOVAR DIG!! ;P


























Kommentarer
Postat av: SB

Hoppade du från trappen ? :O :O hahah

2009-03-03 @ 08:51:13
Postat av: erika

jag fick dissen...

2009-03-03 @ 10:00:21
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0