En helg i bouchen

Då var man tillbacka till skellefteå igen, jag kom hem för några timmar sen från bouchen för att jag har hälsa på  mina släktingar som bor där. Men jag säger inte vart. Jag var där med min brorsa också och jag hade ju helst vilja skippa han men han är endå snäll mot mig så då är det lugnt. Men vi Super god mat , var ute och spela spel osv. Ganska KUL .
  Men framför allt så var vi med den finaste hunden i världen. Nämnligen Tina. Det finns super många söta hundar men ingen är så söt som Tina. Även om hon är ovanligt gammal så är hon endå sötast och bäst<3<3 =)
 Det är så hemskt att det här kanske kommer vara hennes sista vinter... ;S ;S :( :S snyft

DU SKA VETA ATT JAG KOMMER ALLTID  VARA HOS DIG<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0