EN SCHOCK bara 14sek;S

hej , jag kom just hem från en bedrövlig match.
 1AIK spelade mot färjestad och de reducerade matchen med 2 mål efter bara 14SEKUNDER :O

Matchen var väldigt rolig att fara på och jag och min hockeyfriend Cicci skrek och jublade så vi tappade nästan rösten. 
  Men att tappa rösten på en hockeymatch är värt det. Om man älskar ett lag så mycket så är det iallafall. 
Hur som helst så var det inte bara matchen man kollade på. Vi kollade iallafall på snygga killar också. Jag och Cicci såg en kille som var hur snygg som helst och han stod nästan bredvid oss. Jag blev nästan kär i han för att han var så snygg.! :$<3
Skellefteå!! nu ska vi inte vara så deppade. Vi tar helt enkelt nya tag på lördag. Då slår vi ut den. KOM IGEN NU!! ;D

Men nog snackat om killar och de nu ska ni få se lite bilder hhahah ! ;P<3

CICCI SUNQVIST!<3<3<33<3<3







 


Kommentarer
Postat av: Cicci

HAN VAR INTE FUL ;) <3

2009-03-25 @ 17:15:02
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0