En sväng till Pitehavsbad!

hejsan , jag sitter vid mitt kära databord och skriver och för ett tag sen så kom jag hem från Pitehavsbad. Det var friluftdag och nästan alla valde att fara till piteå så det blev så. Det var ganska så många där och det var ju synd men det var inte så att man direkt dog av det. Det var ungifär 200 stycken. Men det var jätte kul för man är ju med nästan alla där , som man känner eller vet vem det är för man ju snacka med folk också. Jag och mina kompisar åkte så det bara svängde om det. Den roligaste "banan" var nog "Piteälven". Varje gång man åker i den så far man som en raket typ eller värre , men då måste man har nerdragna byxor och string för att man ska kunna fara så fort. Man kan ju fara snabbt om man är tillräckligt fet också men det är nog inte så många som är så feta. 
  Hur som helst så var det inte bara skoj i badet. Det var även kul i bussen för då sjöng en massa låtar som typ allsång.

men ska dra nu men glöm inte att spana in bilderna innan du går! ;)

PROOF!!=)

 








HAHA TOVE=)















Kommentarer
Postat av: SB

Hahah vad gör ida och erika ? :P

2009-03-10 @ 16:14:48
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/
Postat av: erika

it was fun ;D!



btw, den sista av alla bilderna är på mig och ida.

och vi är crazy;O:]

2009-03-10 @ 16:15:49
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: tove

det var jättekul =D

2009-03-10 @ 16:18:34
Postat av: tove

EMMMMAAA :@

2009-03-10 @ 17:00:52
Postat av: emeemememelia

haha de var jättekul i piteeå me alla människor :D

hahha speciellt i värmepoolen när vi prata om lite saker med en man :$ hehe <<<33<

2009-03-10 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0