HAHA Det där kallar jag mobbing!

I klumark så åkte jag och emelia. Det var inte mycket folk där för det var inte bra väder och för att alla föräldrar jobbar.
  Men när jag och emelia var där så skulle emelia fixa sin binding sak och då så kom en kille som heter Johan och en killa som heter Hans. Johan är lika gammal som oss och han var jätte taskig mot oss men han är endå rolig för vi skrattade skit mycket åt honom. Men den där Hans var en vuxen person som var också jätte taskig för han saktade alltid ner liften när vi skulle ta den osv även fast vi aldrig hade ramlat av eller nått så sa han sen när vi var därinne ba:
" Ni måste gömma er därute" 
 Jag och emelia blev jätte rädda för honom men ahm. Sen så var det en annan liftgubbe som sprutade snö på mig när jag låg nere vid en backe då kom han och sprutade och jag blev skit rädd för alla där. 
   De är våra bästa vänner tycker vi alltså men de verkar typ hata oss men vem bryr sig, Vi ska få dem att sluta hata oss.



SÖTAA?!?!?!?=);D


Kommentarer
Postat av: melaa

men emma, dom älskar oss jue =]

och när vi ba: han hatar oss..

och johan ba: ahhahaah :D

hiihih<33

2009-03-06 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0