Jag hade gjort det om jag hade haft nått

SERRIÖST idag var det gratis liftkort i klutmark. Det fanns inget som var posetivt med det eftersom jag har årskort och då spelar det ingen roll. Det var hur mycket folk som helst där. Emelia och jag bestämde att vi skulle skjuta alla som var där: Det skulle vara hur skönt som helst. Men tyvär så hade vi inget att skjuta med så det blev inget.
  Jag vill inte att detta sportlov ska ta slut. Jag vill att det ska vara en början. Men livet är inte ett lov. Livet är ett fängelse.
Jag kallar skolan för det för man känner sig aldrig fri från läxor och man måste alltid göra en massa saker som suger och plus att skolmaten är värre än fängelsemat.

amen ses pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0