jag vill bara sova:)!

Idag när jag , erika och mela åkte i backen så kändes det som vi skulle slumra till i backen. Vi hade aldrig varit så trötta när vi åkte. Men det slutade med att vi åkte hem nån gång vid 3 tiden för ingen av oss orkade åka. Men på kvällen så piggnade vi upp för då sprang vi ända från erikas mamma till coop och köpte lite smått och gott och sen så sprang vi ungifär hela vägen tillbacks också , bara för att vi ville hinna se alla bidragen på melodifestivalen.
  Föresten så tyckte jag inte att rätt låt vann heller. Jag ville att E.M.D skulle vinna eller Måns men såklart så blir aldrig min önskan i uppfyllelse. Det blir snarare tvärtemot.
  Men nu ska jag nog gå och sova för jag är så trött men vi ses
pusspuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0