Någon saknades!

Nu ska jag berätta för er hur mycket ERIKA LINDGREN betyder för mig.

EL ÄR NÅGOT SOM STÅR FÖR OSS BÅDA!<3<3

Erika och jag träffades i 3:an - 4:an eller nått sånt. Vi har nästan alltid varit vänner känns det som
  För min del så känns det som vi är syskon för vi kan både trösta varann och bråka med varann!

Det känns väldigt tomt nu när vi inte är med varann lika ofta. För mig känns det som det nånting som saknas.
   Nu har jag verkligen insett hur mycket Erika betyder för mig. Jag kommer nog aldrig komma ifrån det och det är nog lika bra för jag och erika kommer alltid vara bästisar och så är det bara. 


Du står vid min sida
när livet är hårt.
Och du får mig att skratta
åt det som varit svårt.

Du lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga,
och när jag är rädd
kan du få mig att våga

Du ska veta att jag älskar att se dig precis som du är!<3<3 (L)
I never forget somone like you I always stand by your side<3



Memories I never forget<3<3 ;) 


Kommentarer
Postat av: erika

Shit Emma. Jag börja gråta när jag läste det där

Du är så jävla bäst!<3

Jag saknar dig som fan..

och jag hoppas att allt kommer bli som förr igen!



btw, tack för den FINA bilden på mig

2009-03-08 @ 00:18:55
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: SB

Börja vara med varandra igennnnn!!! ,

2009-03-08 @ 11:10:30
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0