Nu talar vi om busiga tjejer

När jag och mina kompisar var på skolan idag så hade vi som vanligt nått så kallade "BUS" på gång.
  Den här gången så tog vi några bilder bara på skoj skull. Sen så började jag , Tove , Ida och Emeliaa ta bilder från ett fönster. Då blir det väldigt coola bilder tycker jag och man ser jätte lång ut. Man kan säga att man ser ut som en modell tycker jag men vi gjorde det här bara för skoj skull och som jag sa , vi är ju busiga av oss, Man vet aldrig vad vi hittar på till nästa gång. AHAHAHAHAHHAH !=)

men ni må ha en riktig bra kväll så får ni titta på de underbara bilderna som vi har tagit!!;D 



U GUYS R AMAZING!=)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0