shopping! ;P

idag så har jag ännu en gång varit på stan med erika och emelia. Eftersom jag var så hungrig så for först jag och åt och sen så for emelia och erika och åt på ett annat ställe. Efter det så gick vi in på klädaffärer och kollade.
  Emelia var tvungen att fara efter ett tag så då återstod det bara jag och erika som skulle gå på stan. 
När vi gick in på bik bok så köpte jag ett par jeans tights och undertiden vi provade kläder så passade vi på att ta lite bilder. Ni kanske tycker att vi är fjortisar men om ni tycker det så ska jag berätta för er att fjortis inte är ett utseende. Det är ett beteende men det kanske ni redan visste om.
  Mycket mer än så gjorde vi inte på stan men det var ju inte så speciellt mycket vi skulle göra på stan heller. 
Ska gå och göra klart mina läxor nu men vi ses
pusshej=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0