Stäään med iiddizz!;P

Hejsan igen !=)
idag så var jag för en gång skull på stan. Det är så ofta jag är i klutmark nu för tiden men jag var rent tvungen till att gå på stan idag för jag skulle köpa kläder. Dessutom så har jag sträkt mig på sidan av låret så jag var även tvungen att vila för imorron ska jag till klutmark. Men idag när jag och Ida var där så kollade vi på ginatricot. Såklart var det ju smockat med folk där. Det är inte direkt en ovanlig syn. Vi kollade på andra affärer också , vi var även på frasses och åt litegrann och skrattade åt fula personer som var där. Vi är inte så snälla men det är så kul.
  Jag hade det jätte skoj idag IDA(L);D Men ikväll så ska vi vara med varann och då ska vi göra nått som är ännu roligare.

Ha det så bra allihopa ;P

köpte en jeans väst som jag blev kär i och man kan ju alltis unna sig åt lite godis också;P

           
    → Ida you always made me lagh<3<3 ;*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0