EmmaEmelia.blogg.se

HEEEJ!=D
Sömntuta som jag är brukar oftast sova länge. Idag sov jag till kvart över 11. Det är inte så mycket tycker jag men det tycker förstås ni andra. Hela förmiddagen såg jag på tv och åt frunch. Efter det så ville jag så gärna vara med nån och gå en tvärt på stan och köpa skor. Jag smsade meela och frågade och hon ville det. Vi for dit vid 1-2 tiden. Efter våra ärenden så for vi hem till Emeliaa och såg Beck. Medans så åt vi choklad och cola som vi hade längtat till hela dagen. 
  Vi satt vid datorn ett tag och sen så kom vi på att vi ville skaffa en blogg tillsammans , där vi kan skriva våra tankar och allting som vi vill säga till alla läsare. Det tyckte vi var en bra idé. Även om många gör likadant som oss så vill vi inte härma er utan vi vill bara skriva saker och allting.
  Men nu orkar jag inte skriva mer för det kan bli jobbigt att läsa annars, men vi ses
HERRÅ!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0