duktiga tjejer !

Hejsan igen. Nu är jag tillbacks igen efter en liten kort paus. Jag inte haft tid att sitta här eftersom jag har varit på så många andra aktiviteter. Men nu är jag här igen så nu tänker jag berätta litegrann om vad jag har gjort idag och vad jag ska göra!
Dagen börjde med att min klass for till kyrkan på en dötrist undervisning. På eftermiddagen hade jag spanska prov. ÄNNU tråkigare säger jag , men jag kunde väldigt mycket även fast jag inte pluggade. Jag tror jag kommer få bra på det provet för jag blev jätte nöjd med min insats. Jag glömde nästan säga det roliga skämtet som emelia fick höra av nån.
Man ska säga såhär till nån!
 " du har nått på hakan" sen så kommer ju den personen som man säger det till känna på hakan och kolla om det är nått där och då ska man säga., " nej , den andra hakan"  Jag och emelia sa de skämtet till nästan alla och vi stod och tok garva varenda gång.
Efter skolan for jag och emelia till stan. Vi skulle gå till dem vi skulle praoa hos och säga hej osv. Jag ska praoa hos frisörerna. Jag tror dessutom att det kommer bli jätte skoj för de skrattar hela tiden och det gör jag med så jag tror jag kommer bli hemmastadd där.
emelia och jag är så duktiga på att ta bilder och nu ska ni få se dem!=) ;D
pusshej!






Skrattet med dig är meningsfullt<3<3<3<3<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0