skit va snygg den var!!!

HELLO!!=)
alltid skönt att vara ledig. Hela skolan var lediga för att lärarna skulle på något. Jag önskade att vi var lediga för alltid för skolan är inte riktigt min grej. Skolan är nått för pluggisar tycker jag och för dem som inte har något liv. 
  Hur som helst så ägnade jag min lov dag till att fara på stan med emeliaa , ida och julia N . Vi åt på stan och sen så for vi till ginatricot. Där provade vi kläder. Julia hade på sig en jätte fin skjol som hade ett linne som satt ihop med den.
 skjolen hade en turkos färg med vita stpra cirklar. Jag och emelia provade också en sån fast jag hade en blå skjol med blåa ränder på linnet och emelia hade en sån fast en röd. Synd att jag inte tog bilder på dem, men som vanligt så glömmer jag saker och ting väldigt snabbt.
  Vi var på stan ett tag till och sen så kom vi på att vi hade komfa. eftersom emelia inte går komfa for hon hem och de som var kvar for dit och tråka.
  Nu sitter jag vid min kära dator och snackar med folk medans jag tittar på bilder från när jag var liten. typ 4 år!:P
Imorron så ska jag fara på läger med laget. Det ska bli jätte kul hoppas jag.!=)


men nu ska jag gå men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0