Lägret i Norsjö!

tjenixen!
Som ni vet så har jag varit på ett läger igår till idag med hela laget. Det var förestten jätte skojigt. Jag tror de flesta tyckte det eller det verkade som det iallafall. Hur som helst så var vi ju i Norsjö på ett träningsläger och då skulle vi ju såklart träna fotboll och få en bättre sammanhållning i laget. Vi behöver nog det eftersom det har kommit in ett antal nya i laget. 
  Vi tränade i ca 2 timmar igår och 1 timma idag. Jag tycker personligen att jag fick lära mig mycket där och jag har blivit bättre på vissa saker men jag är fortfarande inte helt okej tycker jag. 
   Vi hade jätte kul , vi åt godis , pratade , skrattade , såg film , tog kort , tränade.
Det fanns ju en hel del personer som pratade mycket i telefonen också. Speciellt igårkväll. Jag snackade med emeliiaaa om en massa saker. Ibland kändes det som det skulle komma en tår. Vi pratade i en timma och 15 min. Det är record för mig. Jag har nog aldrig pratat så länge med nån. 
   På natten var det ganska livat ska jag säga. Det blev då inte tyst förän vi 4-5 tiden nån gång. Idag så var många skadade och trötta men vårat lag är så starka att vi kämpar endå , de flesta iallafall. Jag var nog en av dem för jag orkade inte osv.

men ska gå nu herrå!=)








KING!!


Kommentarer
Postat av: matildac

HAHA DU ÄR SÖT EMMA<3<



gör fler inlägg oftare emmaa:(:(

/mc

2009-03-29 @ 19:59:54
URL: http://matildaerika.blogg.se/
Postat av: matildac

HAHA DU ÄR SÖT EMMA<3<



gör fler inlägg oftare emmaa:(:(

/mc

2009-03-29 @ 20:00:05
URL: http://matildaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0