den nya smaken har kommit!

Hejsan , jag och emelia blev helt galna när vi fick veta att den nya smaken av ben and jerrys hade kommit hit till sverige. Vi hade bestämt oss att köpa den och äta den tillsammans så idag så for vi till stan och köpte den. När vi öppnade förpackningen och började äta så tyckte vi att den var hur god som helst.
     Efter ett tag så började man tröttna på den men den var fortfarande god , speciellt de läckra mango bitarna som man var tvungen att gräva sig fram för att få. Emelia åt då inte mycket av den. Jag kände mig väldigt tjock när jag upptäckte att jag hade ätit upp nästan hela glassen själv. Jag tänkte inte ens på det.
   När vi hade ätit upp glassen gick vi runt på stan och kollade på kläder och smycken. Vi träffade också ganska mycket folk som vi kände så vi stod och pratade med dem ett tag och var med dem. Sedan när vi skulle hem så var vi lite galna.
I det ögonblicket så trodde jag att jag aldrig skulle sluta skratta. Av någon anledning så skrattade vi imprincip hela vägen. Vi kunde igentligen inte fatta vad men vi skrattar åt nästan allting kan man säga. HAHAHHAHAH amen ska gå och göra lite läxa . Pluggis som jag är (A)

pusshej



HAha lite jag njuter av min glass! ;) :D :D :D <3<3 EMELIA MARKLUND BESTFRIEND!
Glassen !<3

HAHA varför är vi så coola i kepsar?!?! ;) <3

Kommentarer
Postat av: tove

ni är alltid coola ;) <3

2009-05-13 @ 19:52:20
URL: http://thereseotove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0