Discot blev ett fiasko!..

Igår hade hela min klass ett disco på sörböle. Innan discot började så hade fått ett stort problem..
 Det var jätte ljust i lokalen och det är ju ganska självklart att man inte vill ha det ljust när man dansar. Smart som matilda är så kom hon på att sätta upp sopsäckar i fönstret. Vi hade helt enkelt inget val än att göra det men det blev åtminstonde lite skillnad.
  När vi släppte in alla så var det nästan ingen som stod i kö , väntan på att komma in. Ingen var då där i början typ. Maximalt 10 pers. Jag tyckte det bara var pinsamt att stå där och vara där över huvudtaget.
  Senare på kvällen kom det ytterligare med folk och det var bra eftersom de som hade kommit i början hade redan farit hem. 
  Vid 10 tiden for jag, emelia och matilda för att möta johan och julia. VI orkade inte vara på discot eftersom det var ingen som var där och vi gjorde endå ingenting där. Vi misslyckades helt med aktiviteterna eftersom det var en som spydde när vi körde colatävling.
  Jag tyckte att vi misslyckades med allt och vi tjänade ingenting på det så jag tycker att vi inte ens ska anordna ett disco till eftersom jag tror att ingen kommer att komma. ALLT BLEV BARA SKANDAL! :O

amen idag ska jag vara med emelia och vi ska skojsa och fara till subway om det blir bra väder!:)
pusshej

Innan discot! Matilda , emeliaa<3<3!


Kofta - ginatricot
linne - H`M
Jeans - hittade de i en säck!=)
halsband - lånade emelias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0