E.M.D på CK!!

idag så for jag tidigt till stan för jag skulle möta matilda och emelia som satt och frös under Arkanden. Vi väntade på att alla butiker som skulle öppna för att vi skulle kunna äta.
  När vi hade ätit en härlig lunch på subway så gick vi till CK där de kända artisterna E.M.D skulle uppträda. När vi kom dit var det fullproppat med folk. Vi kunde knappt ta oss fram men till slut så hittade vi en utmärkt plats att stå på. Jag trodde jag skulle dö när jag hörde dem sjunga. Jag gillar ingen speciell i E.M.D för jag tycker att alla är bra på olika sätt. Danny är den bästa på att sjunga ljusa toner och det är så otroligt vackert. Mattias är jätte bra på att sjunga solo. Och sist men inte minst Erik , man kan inte säga så mycke mer om att han är snygg.
   Efter de hade uppträtt så gick vi runt och shoppade och köpte glass. Först hade vi tänkt att gå ner till älven och bara chilla men så började det störtregna hela tiden och då beslöt vi för att stanna på stan och fara hem.

amen ska gå nu pusshej! <3



BÄST(L)

Kommentarer
Postat av: matildac

hihh king!<3<3<3<333

2009-05-10 @ 17:57:38
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: matildac

du äg

2009-05-11 @ 21:13:30
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0