länge sedan

Hejj igen , det var ett tag sen sist jag skrev. Jag har tagit ett uppehåll från allt känns det som. Men nu så har jag bestämt mig för att börja om att skriva. Det är ganska jobbigt att skriva många inlägg men det är kul också. Speciellt när det är många som läser dem.
 Idag så har jag varit på stan med emelia , erika och sandra. Ingen av oss köpte typ inget förutom läsk och mat på subway. Jag hittade en kofta , klänning och en bikini. 
  Någonting som jag avskyr är att jag nästan inte har några pengar. Jag hittar så mycket saker som jag inte har råd med. Jag önskar att jag hade 1000000 för då kunde man köpa allt man ville ha. Det kan jag inte nu och det är jag som ledsen för. Jag måste helt enkelt tjäna ihop mina egna stolar genom att jobba för det. 
  Nu ska jag gå och byta om för träning men vi ses
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0