Snacka om varmt!

Idag vaknade jag tidigt av solen som lyste igenom mitt fönster. Jag tänkte att idag skulle det bli varmt , så jag gick och kollade hur varmt det var. Jag fick en chock när termometern visade att det var 35grader i solen.
   Jag skyndade mig och duscha och göra mig klar. Sedan så ringde jag folk och så for jag till Matilda.
Efter en snabb och svettig cykeltur till matilda , så satte vi oss och sola och då svettades jag ännu mer. Vi pratade om massa saker och sedan kom Julia och då cyklade jag och de åkte moppe till falket. Där solade vi ännu mer och vi badade litegrann. Julia doppade sig helt den saken , medans jag och matilda doppade oss hälften. Jag tyckte iallafall att det var iskallt.
  Efter ett tag for vi hem och bakade en skojig kladdkaka och jag höll på skratta ihjäl mig hela tiden för nånting. 
När Julia blev tvingad att fara hem så gick jag och matilda in. Vi upptäckte att en stor jävla GETING  var i matildas badrum. Den jagad oss in i datarummet och matilda berätta att hon blev stucken i rumpan litegrann iallafall. Jag höll på att skratta ihjäl mig när hon sa det.!

Jag tycker åtminstonde att det vart en lyckad dag trots allt. Vi hade då iallafall tur med vädret och kladdkakan men kanske inte med getingen men spelar roll!:)

Jag ville bara säga en sak till: Att få vara med er igen Julia och Matilda , känns helt underbart. Det är helt obeskrivligt hur mycket jag har sakna er. Jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta ha lika roligt som vi hade idag, !=)
HAHAHHAHA PUSS Små gummor ! (A) <333


Kommentarer
Postat av: julia

Jaa, jag saknar dig med emma.. <3

2009-06-01 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0