tråka på lördagen

från igår till idag sovde jag hos emeliaa. Jag orkade inte fara hem så det blev så.
 Jag märkte att mina föräldrar hade ringt tusentals gånger och undrat vart jag hade varit. Till slut fick de tag i mig och då var det jätte arga och det var jätte oroliga att det hade hänt nått eller att jag hade gjort nått som jag inte skulle göra.
  Hur som helst så åt vi lite frukost och pratade och sedan så for jag hem för jag var trött och slut och emelia skulle endå fara till luftlandet med massa. Igentligen så skulle jag följa med dem men jag hade tyvär inga pengar och jag ville inte låna av emelia för då skulle jag få dåligt samvete men det gjorde ingenting för jag ska endå vara med henne imorron.
   Ikväll hade jag tänkt att fara till coop och handla smått och gott och sedan se en film eller se robinson på tv. Jag måste också läsa från min klassiker för jag har inte kommit så långt i den.

Nu ska jag gå pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0