Vårmässan!:D

Idag så vaknade jag klockan 11 efter en lång natt. Hela gårkvällen satt jag på min säng och grinade. Igentligen visste jag inte vad jag grinade för men sedan så kom jag på det. Jag ska inte säga det tyvär eftersom det är privat och den enda som vet om det är jag.
  Ibland kan det var ganska bra att inte säga sina hemligheter till kompisar. Ibland är det bäst att bara hålla det inom sig.
Hur som helst så vaknade jag och for till vårmässan med emeliaaa och matildaaa. Jag for bara dit för att kolla vilka människor som var där och helt plötsligt kom matildaa och emeliaaa springade till mig och kramade mig. 
  Vi gick mest omkring där och smakade på godis och mat. Just innan vi skulle hem så köpte jag en melonrem.
Ikväll så ska jag äta chips med dipp och se på en film med emeliaaa ** <3
  det kommer bli så kul jag lovar ;)<3 

amen ska gå och äta nu
Enjoy this fantastic evening <33 ;)
pusshej

Kommentarer
Postat av: matildac

du vet att du kan prata med mig om allt emma,alltså om du har något problem..!!!

Och det var skitskoj på vårmässan:]<3

2009-05-09 @ 17:20:07
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0