09 - 09 - 2009

Idag är det inte vilken dag som helst? Detta datum får man bara uppleva en gång i sitt liv. Det är ganska coolt men hur som helst så kan jag berätta om min dag på skolan. Den har varit som alla andra skoladagar. Jag satt i caféterian och pratade med mina dudes, hade tråkiga och spännande lektioner. Åt äcklig lunch med mina roliga kompisar. 
  Att springa i skogen helt själv , alldeles genomblöt och att inte veta vars man befinner sig , det är inte roligt och det var precs det jag gjorde idag. Efter att ha ramlat ett antal gånger och sprungit en hel del i skogen så hittade jag alla kontroller. Lyckligtvis så hittade jag inget otäck orm eller så och det var ju tur för det var det jag var mest orolig för. 
 men nu ska jag gå och lägga mig här kommer lite bilder från dagen och jag kopierade dom från emelia och erikas blogg











aja ska gå och sova nu godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0