heelgen!=)

Nu var det ett tag sen jag skrev på bloggen men jag har helt enkelt inte orkat blogga men jag hade tänkt berätta om hur min helg har sett ut!

Fredag: På dagen gjorde jag inget speciellt men på kvällen var jag och min familj bortbjudna till några som jag inte träffat på 5 år. :O asså jag var ganska liten när vi sågs senast. Barnen är 12 , 9 och 6 år. Dom var jätte roliga att vara med jonathan , anton och sanna heter dom och dom var hur söta som helst. Speciellt Sanna som är 6 år. Hon ville vara med mig och leka hela tiden. Hur som helst så lekte vi kurragömma , hoppa studsmatta och prata och dom var så söta när dom berätta så coola dom tyckte att dom var. HAAHAHAH
Lördag: På dagen bakade jag och såg på en jätte bra film " What's happening in Vegas" den är AS BRA SE DEN :D
sen på kvällen var jag med massa folk och såg på en film och sjöng singstar fast jag var astrött så jag orkade typ inte göra nått(A)
Söndag: På dagen gjorde jag en jävla fittsvenskläxa och efter middagen så var jag med skojsiga emeliaaaa :D
Vi for till en lekpark och låg i en gungställning och kollade på sjärnorna. Sen så pratade vi och sa massa konstiga saker. jag sa tillexempel att jag skulle döpa mitt barn till Järnhilld. Fattar inte vars jag fick det ifrån men jag sa det bara. När vi låg där i kylan och kollade på alla sjärnor så såg vi ett sjärnfall. Det var helt otroligt. JAG FATTADE inte att det for så himla snabbt och allt så vi önskade oss¨nånting , jag hoppas att min önskan slår in:]
 
Nu sitter jag här och förbereder mig inför morrondagen för då börjar skolan igen.. fy fan jag längtar inte fast det är väll endå helt okej trots alla lektioner=)




aja ska gå hare gött puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0