sjuk..

SJUK var rätta ordet. Det stämmer verkligen in på mig. Jag vaknade imorse av att jag varken kunde prata eller andas för jag är så snorig och ont i halsen. 
  Så den här dagen har jag vilat och sett film. En av filmerna som jag såg var den otäcknade filmen "Peter pan" 
Han som spelar peter pan "jeremy sumpter" är ju så sjukt snygg. Jag kollar just nu på hans egna hemsida och hittar massa snygga bilder på han. Fast han bor alldeles för långt bort och är lite för stor för mig så han kan jag nog glömma , men det är endå kul att kolla på han.(A)

Ikväll ska jag nog vara med min storasyster och vi ska hyra en film och köpa ben and jerrys. Det kommer nog bli jätte mysigt och kul=)

hare gött puss!


Jeremy sumpter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0