uppkörning

hejsan hoppsan !
jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har som vanligt inte orka men nu ska jag börja om trorja.
hur som helst så har jag inte gjort mycket den här helgen. Jag har däremot gått en 2 dagars moppe kurs med mina brorsa...
Det har varit ganska drygt om jag ska vara riktigt ärlig men han som vi hade var jätte rolig och snäll. Vi åt lunch med han båda dagarna. Ibland var det en pinsam tystnad men han var en bra lärare och idag så hade vi uppkörningsprovet och imorron ska jag ha det skriftliga men jag tror jag kommer klara det för han sa att vi var en av hans bästa elever. (A)

SNART FÅR JAG KÖRA !! :D D

aja ikväll blire nog att vara med emelia pelia felia kelia selia osv <3
vi ska nog se twilight och jag hoppas hon har bakat nått när jag kommer hahaha (A)
amen ska gå pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0