19/4 och idag?

Denna måndag sitter jag framför datorn och lite hängig osv så för mig blev det ingen skola. Jag tror jag vet anledningen till varför jag är hemma idag.

I lördags var jag ute hela natten nästan.
 Kvällen började med att jag,matilda,mathilda,sandra,lizette,julia,erika,ida,cicci,richard och jesper for och grilla på erikslid.
 Sedan drog vi till sunnanåskolan för att träffa massa andra men på vägen dit hände de en olycka för sandra och mathilda.
 Krya på er tjejer♥.
 Under nästan hela kvällen eller i flera timmar stod vi ute och fryste.
 Jag trodde faktiskt att mina tår skulle gå av helt så illa var det. Sen så drog vi till richard och värmde oss , blev utslängda sedan på max och vid 3 tiden någon gång skjusade cicci hem mig.

Men trots kylan och olyckan som hände så var det riktigt skoj.

snodde den här bilden från idas blogg men det var från i lördags

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0