love it

Efter en långtråkig skoldag drog jag,emelia och erika på stan.
emelia och erika skulle äta på sub och jag skulle kolla på en skinnjacka.
Olyckligt vis så hittade jag ingen skinnjacka.
Den jackan som jag ville köpa fanns inte i rätt storlek och den finns inte heller i någon annan nära ort,så jag hade inget happyface när jag gick ut från vero moda.
jag kan iallafall vara glad över att jag har hittat en klänning som jag ska ha på skolavslutningen.
Men den tänker jag inte berätta om förän det är dags.

Mitt enda inköp idag var ett par pösiga svarta byxor från cubus fast jag kallar dem för dansbyxor.:]

ska gå och sova och ladda inför nationella prov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0